Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:34
Online: 6
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Gezocht «    ( 1 / 1 )    »
verjaardagen facebook op iphone (opgelost)

Yordi

Hellooow,

blijkbaar kan je je verjaardagen van op Facebook synchroniseren naar uw iPhone, ik heb dat opgezocht op internet, en ik krijg steeds de vermelding naar AdressBookSync applicatie, en heb dit ook geprobeerd maar om één of andere mysterieuze wijze lukt dit niet bij mij.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Bedankt.
02/02/12 15:55
JulieAndrews

Facebook verwijderen, iphone in de vuilbak, verjaardagen vergeten, niemand merkt het, klaar!
02/02/12 16:48
Addison

Bij mij is dat eens gelukt (ook via internet opgezocht), maar heb het er na een dag alweer van gesmeten. Elke dag stond mijn agenda vol met nutteloze verjaardagen.. Wil je dat echt? ;)
02/02/12 17:39
WilliamBell

smartsync

synchroniseert alle contactgegevens, en ook verjaardagen (als ge dat wilt. Ik wil dat niet dus ik heb het uitgeschakeld, maar het werkt wel)
02/02/12 18:03
thecrowing

ik dacht dat ieders verjaardag op kerstmis viel?
02/02/12 21:12
ChewChewMelon

Quote door Addison
Bij mij is dat eens gelukt (ook via internet opgezocht), maar heb het er na een dag alweer van gesmeten. Elke dag stond mijn agenda vol met nutteloze verjaardagen.. Wil je dat echt? ;)

Als je 9/10 van de mensen op uw FB niet echt kent en ze gewoon hebt toegevoegd, dan krijg je dat natuurlijk.
02/02/12 21:48
elektroKardiogramn

Wees niet lui en kijk gewoon op je FB app onder evenementen...
03/02/12 20:22
superficialprototype

Wees niet lui en kijk gewoon op je FB app onder evenementen...
idem dito, en al die toestanden maken ons zo asociaal :(
04/02/12 15:46
nimmegeers

En met zulke comments is de topicstarter dus niets hé... Die dingen worden net gemaakt om lui te kunnen zijn.

Maar bij mij ging het automatisch eigenlijk. Ik heb wel android. Daar staat wel bij settings een apart onderdeel "accounts & sync" waar je die dingen allemaal kan aanpassen.

Maar WilliamBell heeft blijkbaar u al een oplossing gegeven.
04/02/12 16:06
poezestreep

Dat is echt verschrikkelijk irritant als je je agenda in uw gsm als enigste agenda gebruikt, zéér onoverzichtelijk! :(
05/02/12 16:28
drumsandguns

First world problems.
08/02/12 22:48
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024226 seconden.