Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:34
Online: 5
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 1 )    »
Smaken in bepaalde dingen

Fruitsapken

Hoe ontwikkelen mensen eigenlijk een smaak in iets? door wat wordt dat bepaald? en waarom is dat bij iedereen anders :) ?
02/02/12 23:48
EternalScream

90% opvoeding
02/02/12 23:54
RubenSletsel

Genetisch, opvoeding, persoonlijke ervaringen, verslavingen. Omvat vrijwel alles denk ik.
03/02/12 00:11
Daav

Vroeger ramde ze dat gewoon door je strot. Ah, the good old days. Ik weet nog dat ik in de kleuterklas zei dat ik van bloemkool moest overgeven, waarna de kranige ouwe juf een menopauze aanval kreeg en me een diep bord overvol met bloemkool forceerde te eten. Dat heeft net 5 seconden geduurd voor ze een nieuwe outfit mocht breien voor zichzelf (y) Alsook heb ik toen geleerd dat ik awesome ben in projectiel kotsen; een anders vrij nutteloze vaardigheid, maar cool als party trick.

ik lust trouwens nog steeds geen bloemkool, dus daar zal wel wat gewenning bijzitten enzo.
03/02/12 08:19
zwanstnanihe

Toch weer geen nature vs nurture debat he. :/
03/02/12 08:42
whynot2000

Quote door zwanstnanihe
Toch weer geen nature vs nurture debat he. :/

Smaak == Sexuele orientatie. Prove me wrong.
03/02/12 12:00
neighborhoods

Quote door EternalScream
90% opvoeding

I beg to differ.
03/02/12 13:11
mawy

zoals we van Jimmy Neutron geleerd hebben hangt dat af van de volgorde waarin onze smaakpapillen zijn gerangschikt.

dat even ter zijde, er zit een waarheid in. maar die ontwikkeling loopt heel ons leven lang door, te beginnen in de baarmoeder zelfs. kleine kinderen houden van zoetere en mildere smaken, waardoor bitter eten zoals spruitjes, bonen, enzovoorts niet graag gezien zijn.
maar naarmate men ouder wordt verandert dat en gaat men ook bittere smaken verdragen en zelfs smakelijk vinden.

ik heb het zelf meegemaakt, ik lustte vroeger geen enkele groene groente (buiten komkommers fso) en nu eet ik bijna alles (buiten spruiten en spinazie) woehoe!

also
03/02/12 14:00
analekanale

Quote door mawy
(...)maar die ontwikkeling loopt heel ons leven lang door, te beginnen in de baarmoeder zelfs. kleine kinderen houden van zoetere en mildere smaken, waardoor bitter eten zoals spruitjes, bonen, enzovoorts niet graag gezien zijn.
maar naarmate men ouder wordt verandert dat en gaat men ook bittere smaken verdragen en zelfs smakelijk vinden. (...)

true that :) ik vond spruitjes en witloof vroeger niet te vreten... nu is het mijn lievelingseten nog steeds niet, maar ik lust het wel en vind het ook wel lekker. al vind ik pizza nog steeds wel lekkerder
06/02/12 21:15
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.043417 seconden.