Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:34
Online: 5
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 1 )    »
Trouwkleed

bigpinkbow

Ik moet mij voor school een week verkleden als koninging. De prijzen om te huren zijn verschrikkelijk, daarom zou ik het kostuum zelf willen maken van een trouwkleed. Daar ben ik dan ook nu naar op zoek.

Op ebay vind er verschillende die perfect zijn. Ze kosten slechts 1 dollar... ik vertrouw het zaakje dan ook niet! ik denk altijd: als het te mooi is om waar te zijn is dit meestal ook...

Hebben jullie ooit al zoiets besteld? En was het dan oké?

Dit is de link: Link

OF heeft iemand een idee waar ik een goedkoop of bijna gratis trouwkleed kan vinden?
03/02/12 20:36
inhpets

*koningin, honey
03/02/12 20:37
bigpinkbow

Oké blijkbaar heb ik me laten vangen! Het gaat dus om de handschoenen ='D maar ik zoek dus wel nog steeds een trouwkleed!

03/02/12 20:37
bigpinkbow

Oei inderdaad, ik ben duidelijk wat snel geweest! =D
03/02/12 20:42
DreamyxEyes

Ik heb er ooit eens eentje gevonden in de kringloopwinkel. Er was er toen eentje, dus dat was wel wat geluk hebben. Misschien daar eens gaan kijken?
03/02/12 20:44
DiZKoTrUt

In een kringloopwinkel kan je er vaak vinden voor €25 of minder :)
03/02/12 20:45
Nakkeskud

Think Twice in Brussel, Gent of Leuven (of mss nog ergens anders, geen idee) die hebben zo'n kleden en spotgoedkoop.
03/02/12 20:47
lastdayofmagic

Think Twice ja (ook in Antwerpen) of kringloopwinkel idd. daar heb ik er ook al gezien
03/02/12 20:48
Iphigenia

in de think twice kan je die kopen
in gent hangen er wel niet meer zoveel, stuk of 2 (: voor rond de 25, 30 euro
insider information haha
03/02/12 21:55
MetalGirl

er zijn in antwerpen verschillende tweedehandswinkels waar je super goedkoop van die trouwkleden vindt. Mijn zus heeft er daar ook is een gekocht omdat ze daarvoor 70 euro had betaald voor het huren van een kleed. Ge moet dan wel niet in die fancy dingen gaan maar in die in de achterbuurten. Zoals de sarah tex in antwerpen. Of de kringwinkel daar hebben wij ook al veel voor de verkleedkoffer gescoord
03/02/12 22:06
MetalGirl

Quote door lastdayofmagic
Think Twice ja (ook in Antwerpen) of kringloopwinkel idd. daar heb ik er ook al gezien

een stuk of 5 zelfs
03/02/12 22:06
Justpurrrfect

Pssh, Bigpinkbow...uw E-bayjurk kost geen 1 dollar.
04/02/12 11:57
Followmehome

Quote door bigpinkbow

Ik moet mij voor school een week verkleden als koninging. De prijzen om te huren zijn verschrikkelijk, daarom zou ik het kostuum zelf willen maken van een trouwkleed. Daar ben ik dan ook nu naar op zoek.

Op ebay vind er verschillende die perfect zijn. Ze kosten slechts 1 dollar... ik vertrouw het zaakje dan ook niet! ik denk altijd: als het te mooi is om waar te zijn is dit meestal ook...

Hebben jullie ooit al zoiets besteld? En was het dan oké?

Dit is de link: Link

OF heeft iemand een idee waar ik een goedkoop of bijna gratis trouwkleed kan vinden?

Ik heb al een paar dingen heel goedkoop gekocht op ebay maar je moet naar het % kijken aan de rechterkant en dan kan je zien dat die nog maar 28 items heeft verkocht en dat is niet zo veel voor zo'n online shop dus zou dat niet doen. Maar uiteindelijk ben je dan maar1 dollar kwijt maar wanneer moet je die jurk hebben want als dat uit china komt duurt dat wel een tijdje
04/02/12 12:43
talullah

mss niet hetzelfde maar aponi.be

05/02/12 12:42
LostInConfusion

Quote door DiZKoTrUt
In een kringloopwinkel kan je er vaak vinden voor €25 of minder :)

Ik heb er bij ons in de kringloopwinkel zelfs eentje gekocht voor maar €12, koopje! :D
05/02/12 19:30
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.040332 seconden.