Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:34
Online: 5
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 1 / 1 )    »
Enquete over straffen

Cherline

Hey,

Wil je een FNAC bon van 10 euro winnen? Ben je tussen 12 en 18 jaar? Dan is dit je kans!

Als studente Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Gent
voer ik een onderzoek bij jongeren. Op de onderstaande link vind je een
vragenlijst. Het invullen ervan duurt slechts 10 minuten en je maakt kans op
een FNAC waardebon van 10 euro!

http://www.cherline.be

Ken je iemand tussen 12 en 18 jaar? Zeg dit gerust door!

Hartelijk dank voor je medewerking!!

Cherline Plovie

04/02/12 12:19
ChangeTheWorld

oh voor 10 euro doe ik alles ! :D Ik ben te oud. Crap.
04/02/12 13:26
Cherline

Jammer... Je kan misschien nog andere mensen aansporen om me te helpen! Iedereen wil toch 10 euro!
04/02/12 13:36
Avaritia

gedaan maar ik geloof niet in die bon. Die ga ik sowieso niet winnen :(
:p
04/02/12 13:59
yveske23

doeme seg, ik heb al 10€
04/02/12 14:40
Cherline

Als je een beetje goed gegokt hebt maak je zeker een kans om te winnen! :)
04/02/12 15:37
jesss

is het nu niet belangrijker om te zeggen waarover het gaat, dan te zeggen dat je een bon kan winnen?
04/02/12 16:35
superficialprototype

Wat Jess zegt :p maar bon, ik zal het doen.
04/02/12 16:47
Cherline

Om de onderzoeksresultaten niet te beïnvloeden mag het bestudeerde onderwerp niet worden gezegd. Maar wanneer je de enquête invult zal dit wel duidelijk worden denk ik :) Ik ben ook van plan om na het onderzoek op de site http://www.cherline.be het onderwerp van de studie en wat resultaten mee te delen.
04/02/12 17:04
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019565 seconden.