Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:34
Online: 5
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 1 / 1 )    »
Omruiling bij Planet Parfum

Suisouimoins

Goedemiddag [N]oxans

Ik heb gisterenavond in de snelte een parfum gekocht in de Planet Parfum... Ouais, je sais. Het gaat erom dat ik nu alsnog de tijd heb om dit te wisselen naar een betere keuze.

Het enigste wat er op het kasticket staat is dat het omruilbaar is en dat solden niet geruild kan worden. Ik heb hier wel 20% korting op gekregen, maar begrijp ik het goed dat dit geen solden is en slechts een korting? En indien het nog omruilbaar is, kan dit dan ook in een andere vestiging van Planet Parfum?

Ik heb Planet Parfum gisteren al gecontacteerd, maar het antwoord zal wellicht slechts voor maandag zijn, en aangezien het dringend is... Ik bedank u alvast voor elke oplossing of waarschijnlijkheid die u mij kan geven.
04/02/12 13:54
MetalGirl

ge krijg in alle parfumeries altijd 20% korting dus dat zijn geen solden. Tenzij dat expliciet aangegeven stond. En normaal gezien als dat grote ketens zijn kunt ge dat in eender welke vestiging ruilen. Als dat niet zo is zullen ze u wel terug wegsturen he. Dus ga gewoon naar de winkel en vraag dat aan de kassa
04/02/12 14:13
BreeVandeKamp

Als da is zoals de ici-Paris xl dan mag da enkel geruild worden in de winkel van aankoop.

04/02/12 14:28
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.025805 seconden.