Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:34
Online: 5
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Internet «    ( 1 / 2 )    »
Facebook Chat weg enzo

starsxscreams

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik weet ni wat er mis is.

Elke keer wanneer ik inlog op Facebook via een computer (dus niet met de Facebook app op mn gsm, daar werkt wel alles zoals het hoort), krijg ik zo'n venster waar staat "Find friends from different parts of your life' (Facebook staat int Engels bij mij), daaronder een hele lijst mensen die ik kan toevoegen , en rechts bovenaan een knop met "Skip this step". Als ik daar op klik ga ik gewoon naar m'n newsfeed zoals normaal. Dat is deel 1 van het probleem.

Deel 2: Facebook chat werkt niet. Ik krijg rechts onderaan, waar normaal de chat staat, een gele driehoek met een uitroepteken in. Als ik er op klik verschijnt er gewoon een klein leeg venstertje boven. Op mijn Facebook app op mn gsm werkt chat wel. Ik heb deze 2 problemen nu al een dikke week.

Ik heb het probleem vorige week al gerapporteerd via Facebook zelf maar ik krijg geen antwoord, die mensen hebben het druk, dus probeer ik het hier eens.

Alvast merci
:)
12/02/12 19:00
thecrowing

welke browser gebruikt ge?
12/02/12 19:38
starsxscreams

Kheb hetzelfde probleem in Chrome, Firefox en Safari. :(
Kheb al m'n cache etc leeg gemaakt, uitloggen/inloggen, reboot.. alles waar ik aan kan denken.
12/02/12 20:04
Hanimal

probeer is in ie :p
12/02/12 21:07
neighborhoods

It's a trap.
12/02/12 21:12
nimmegeers

BAM GOOGLE BAM.

Ik vind er precies toch veel mee, read it. :p
12/02/12 21:17
starsxscreams

Quote door nimmegeers
BAM GOOGLE BAM.

Ik vind er precies toch veel mee, read it. :p

Merci voor de moeite maar ik had het zelf al lang gegoogeld ;)
Niks gevonden dat hielp ofc, vandaar dit topic.

12/02/12 21:54
nimmegeers

Als het internet het niet weet, dan zijt ge gedoemd. :(
12/02/12 22:23
starsxscreams

Damn you interwebs.. damn you all to hell.
:(
12/02/12 22:53
neighborhoods

Phail.
13/02/12 08:30
Posca

Delete eens uw system 32, dat schijnt te helpen.
13/02/12 08:38
swing

Je gebruikt wellicht een mac..
Log eens volledig uit, en log daarna opnieuw in. Hielp bij mij.

Eventueel na uitloggen ook alle cachebestanden verwijderen.
13/02/12 11:19
Hanimal

bij die BAM GOOGLE BAM sta in da het wel werkt in ie. dus toch ma is probere mss.
13/02/12 16:40
nimmegeers

Als 't een mac is, is het geen optie! :p
13/02/12 16:41
JUSTxWALKINGxBY

ja kan ook proberen van je browser eens helemaal opnieuw te installeren,
1: delete de browser van je systeem
2: kijken op je HDD of ALLE bestanden wel degelijk weg zijn
3: download eens nieuwe (up to date) exe, ect van je bestand.
4: instal the browser onder een ander path.
( c:/Program Files/internet explore/.. bla bla bla )
maak even zelf een path door gewoon zelf een mapje te maken ervoor
( c:/Program Files/eigen keuze van naam )
en zoek daar de exe dat je programma opstart.
hopelijk werkt het ^^

als je vragen hebt mag je altijd een pm sturen
14/02/12 00:06
starsxscreams

Het werkt dus niet op geen enkele computer.. screw you Mark Zuckerberg. Houd u wat minder bezig met uw Timeline shit, en wat meer met mijn chat probleem.
14/02/12 23:01
Timbert

Firefox zou ik aanraden - nooit problemen mee gehad en heeft leuke extra functies! :D
15/02/12 13:30
thanatos

ik heb zo n idee (wat mis kan zijn ) datge u java ofzo es kunt probere herinstallere

of

wat ik gistere gdn heb want facebook was gans naar de bom , => ff al mijn internetgeschiedenis en coockies etc etc verwijderd , waarna facebook weer perfect werkte ^^

17/02/12 17:39
starsxscreams

Merci voor alle hulp.
Het probleem is echter nog steeds ni verholpen.
Als iemand anders inlogt op zijn/haar facebook account op mijn laptop, werkt alles zoals het zou moeten, alleen bij mij niet. Als ik op een andere computer inlog, heb ik nog steeds hetzelfde probleem dus ik denk dat er ergens iets fout is met mijn account :(
22/02/12 22:45
lotjepetotje

Och ik heb wel gekleurde lijntjes op mijn facebook staan.. Geen idee hoe ik dat heb gedaan, maar het gaat ook niet weg, wat ik ook doe. :)
04/03/12 21:32
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.047157 seconden.