Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:35
Online: 6
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 1 / 1 )    »
minecraft, is het zijn 20€ nog waard ?

JUSTxWALKINGxBY

zit in twijfel of ik mindcraft uberhoud zou kopen..
hopelijk kunnen jullie wat advies geven of ik er wel degerlijk 20€ aan zou uitgeven of niet.
liefst alleen te posten als je het spel degelijk gespeeld hebt..
16/02/12 21:50
nimmegeers

Of course. Als ge hopen tijd hebt is dat ideaal. En 't is nu niet alsof 20€ zoveel is hé...
16/02/12 21:53
texke

Als je creatief bent of veel geduld hebt om premade adventure maps te gebruiken of op een server gaat spelen met meer mensen en geen laptop gebruikt die massas warm wordt als uw CPU 100% wordt gebruikt, zou ik er voor gaan. Anders niet.
'k Was ook vol enthousiasme begonnen toen het nog 5 of 10 eur was, maar was mij rap beu helaas :(
16/02/12 21:53
thecrowing

ik speel het nog elke dag, ja het is zijn geld waard, ale, ik had het nog voor 15 kunnen kopen... Ik moet er ook wel bijzeggen dat ik het alleen nog multiplayer speel met mijn vriendenkring, singleplayer doe ik echt een pak minder
16/02/12 21:54
nimmegeers

Aan single player is er niet veel aan inderdaad. Dus als ge niet van plan zijt om multiplayer te doen kunt ge 't evengoed piraten. :p
16/02/12 21:55
DeTijd

Ja, wat iedereen hierboven zegt he. 20 euro voor de multiplayer. Met de verslavingsfactor haalt ge zo waar uit uw geld (als ge telt in aantal uren dat ge het zult spelen)
16/02/12 22:12
thecrowing

is er eigelijk gene noxa mc server? da zou nogwel tof zijn
16/02/12 22:18
JulieAndrews

De 20 euro is niets, de 20 dagen van je leven die het zal roven daarentegen ...
ubergoud
16/02/12 22:19
nimmegeers

Quote door thecrowing
is er eigelijk gene noxa mc server? da zou nogwel tof zijn
Die is er al langer dan een jaar. :p
16/02/12 22:21
greyhoundgames

Quote door JUSTxWALKINGxBY
zit in twijfel of ik mindcraft uberhoud zou kopen..
hopelijk kunnen jullie wat advies geven of ik er wel degerlijk 20€ aan zou uitgeven of niet.
liefst alleen te posten als je het spel degelijk gespeeld hebt..

is het dat ooit waard geweest?
16/02/12 22:22
Matva

Tgoh. Da's wel fun, maar om daar ook echt geld aan te geven? Imo: neen.
16/02/12 22:46
Daav

Das echt zo'n rommel e. Zowat de grootste overrated shit die ik ooit heb gespeeld.
17/02/12 00:08
ruzzell

Ik vind Minecraft allesbehalve leuk. Maar 20 euro voor een spel is niks. Ik zou zeggen: download het eerst eens, speel op een private server en zie ofdat het u bevalt. Zoja, koop het. Een avondje stappen kost meer...
17/02/12 21:46
starsxscreams

I am a dwarf and I'm digging a hole, diggy diggy hole, I'm digging a hole.
18/02/12 01:46
Uw2ePersoonlijkheid

Quote door nimmegeers
Die is er al langer dan een jaar. :p

Wa moet ik daarvoor intypen? Of moogde daar ni zomaar op :( ?

't Is megacool als ge da kunt spelen met maten vind ik. En 20 vond zo ne vierkante game me nog wa bugs, maar 'k heb uiteindelijk al megaveel gespeeld en dubbel dik zen geld er uit gehaald. Ge moet er wel wa voor zijn, maar er zitten wel veel originele ideëen in. Dus inderdaad: wat ruzzell zegt. Testen en dan beslissen. Piraterij zoals het hoort.
18/02/12 13:01
nimmegeers

Ik zal binnenkort misschien nog eens een nieuwe map starten, want ik heb te weinig vertrouwen in de noxanen om die op de vaste map te laten. :p
Momenteel zijn we trouwens bezig met een Super-Hostile map. Eens we die uit hebben zal ik een nieuwe map starten en mag van mij iedereen erop. Al ga ik wel iedereen manueel rechten geven zodat niet zomaar iedereen kan bouwen. :) Mensen die interesse hebben om op de server te spelen mogen zich alvast melden.
18/02/12 13:16
Uw2ePersoonlijkheid

Ik. Wauw, beetje slechte ervaringen met noxa-mensen ofwat?
18/02/12 14:07
JulieAndrews

Onze server is beter
www.atticaserver.be
20/02/12 08:39
Uw2ePersoonlijkheid

Cool. Maar wa is dat allemaal me die beroepen? Kunde ook is komen loeren, no strings attached?
22/02/12 16:06
JulieAndrews

Uiteraard, maar dan word je stiekem wel Hopliet
22/02/12 18:19
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.041905 seconden.