| |
|
| minecraft, is het zijn 20€ nog waard ? |
JUSTxWALKINGxBY
|
zit in twijfel of ik mindcraft uberhoud zou kopen..
hopelijk kunnen jullie wat advies geven of ik er wel degerlijk 20€ aan zou uitgeven of niet.
liefst alleen te posten als je het spel degelijk gespeeld hebt..
|
16/02/12 21:50
|
nimmegeers
|
Of course. Als ge hopen tijd hebt is dat ideaal. En 't is nu niet alsof 20€ zoveel is hé...
|
16/02/12 21:53
|
texke
|
Als je creatief bent of veel geduld hebt om premade adventure maps te gebruiken of op een server gaat spelen met meer mensen en geen laptop gebruikt die massas warm wordt als uw CPU 100% wordt gebruikt, zou ik er voor gaan. Anders niet.
'k Was ook vol enthousiasme begonnen toen het nog 5 of 10 eur was, maar was mij rap beu helaas
|
16/02/12 21:53
|
thecrowing
|
ik speel het nog elke dag, ja het is zijn geld waard, ale, ik had het nog voor 15 kunnen kopen... Ik moet er ook wel bijzeggen dat ik het alleen nog multiplayer speel met mijn vriendenkring, singleplayer doe ik echt een pak minder
|
16/02/12 21:54
|
nimmegeers
|
Aan single player is er niet veel aan inderdaad. Dus als ge niet van plan zijt om multiplayer te doen kunt ge 't evengoed piraten.
|
16/02/12 21:55
|
DeTijd
|
Ja, wat iedereen hierboven zegt he. 20 euro voor de multiplayer. Met de verslavingsfactor haalt ge zo waar uit uw geld (als ge telt in aantal uren dat ge het zult spelen)
|
16/02/12 22:12
|
thecrowing
|
is er eigelijk gene noxa mc server? da zou nogwel tof zijn
|
16/02/12 22:18
|
JulieAndrews
|
De 20 euro is niets, de 20 dagen van je leven die het zal roven daarentegen ...
ubergoud
|
16/02/12 22:19
|
nimmegeers
|
is er eigelijk gene noxa mc server? da zou nogwel tof zijn Die is er al langer dan een jaar.
|
16/02/12 22:21
|
greyhoundgames
|
zit in twijfel of ik mindcraft uberhoud zou kopen..
hopelijk kunnen jullie wat advies geven of ik er wel degerlijk 20€ aan zou uitgeven of niet.
liefst alleen te posten als je het spel degelijk gespeeld hebt..
is het dat ooit waard geweest?
|
16/02/12 22:22
|
Matva
|
Tgoh. Da's wel fun, maar om daar ook echt geld aan te geven? Imo: neen.
|
16/02/12 22:46
|
Daav
|
Das echt zo'n rommel e. Zowat de grootste overrated shit die ik ooit heb gespeeld.
|
17/02/12 00:08
|
ruzzell
|
Ik vind Minecraft allesbehalve leuk. Maar 20 euro voor een spel is niks. Ik zou zeggen: download het eerst eens, speel op een private server en zie ofdat het u bevalt. Zoja, koop het. Een avondje stappen kost meer...
|
17/02/12 21:46
|
starsxscreams
|
I am a dwarf and I'm digging a hole, diggy diggy hole, I'm digging a hole.
|
18/02/12 01:46
|
Uw2ePersoonlijkheid
|
Die is er al langer dan een jaar.
Wa moet ik daarvoor intypen? Of moogde daar ni zomaar op ?
't Is megacool als ge da kunt spelen met maten vind ik. En 20 vond zo ne vierkante game me nog wa bugs, maar 'k heb uiteindelijk al megaveel gespeeld en dubbel dik zen geld er uit gehaald. Ge moet er wel wa voor zijn, maar er zitten wel veel originele ideëen in. Dus inderdaad: wat ruzzell zegt. Testen en dan beslissen. Piraterij zoals het hoort.
|
18/02/12 13:01
|
nimmegeers
|
Ik zal binnenkort misschien nog eens een nieuwe map starten, want ik heb te weinig vertrouwen in de noxanen om die op de vaste map te laten.
Momenteel zijn we trouwens bezig met een Super-Hostile map. Eens we die uit hebben zal ik een nieuwe map starten en mag van mij iedereen erop. Al ga ik wel iedereen manueel rechten geven zodat niet zomaar iedereen kan bouwen. Mensen die interesse hebben om op de server te spelen mogen zich alvast melden.
|
18/02/12 13:16
|
JulieAndrews
|
Onze server is beter
www.atticaserver.be
|
20/02/12 08:39
|
Uw2ePersoonlijkheid
|
Cool. Maar wa is dat allemaal me die beroepen? Kunde ook is komen loeren, no strings attached?
|
22/02/12 16:06
|
JulieAndrews
|
Uiteraard, maar dan word je stiekem wel Hopliet
|
22/02/12 18:19
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|