Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 06:35
Online: 6
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Gezocht «    ( 1 / 1 )    »
Onklaar gemaakte jachtgeweren voor afstudeerfilm. (opgelost)

afterlife

Ik ben op zoek naar een vier-tal onklaar gemaakte jachtgeweren om ze vervolgens te gebruiken in mijn afstudeerfilm. Zijn er mensen onder jullie die iemand kennen die in het bezit zou zijn van zulke vuurwapens? Het draaien van de film zou ongeveer een week duren tijdens de eerste of tweede week van de paasvakantie. Ik zou ze na die week natuurlijk heelhuids teruggeven. Het type dat ik zoek zou ongeveer deze moeten zijn.

Appreciate it!
17/02/12 01:12
MissTeeQ

Mijn ouders hebben zo'n gelijkaardig geweer.
In principe is dat zo'n geweer waar je op de kermis die witte pijpkes mee kapotschiet. Onze pa gebruikt dat om de kraaien van het dak te vlammen :' )
Ik weet niet of het zoiets is dat je kan gebruiken?
17/02/12 08:23
afterlife

't Probleem is dat ik, bijvoorbeeld, de invoeging van kogels ga willen filmen, daarnaast is de loop van het geweer dat je bedoelt waarschijnlijk heel smal en kan m'n daaruit afleiden dat het geen echte is.

Toch bedankt voor het reageren!
17/02/12 13:01
anymouse

eens in een schietclub binnenspringen denk ik...
dat het beste plan is!

Anders gaat het lastig worden denk ik!

17/02/12 16:10
shotgunfuneral

ik heb er ni veel kennis van, maar ik weet dat ze bij airsoft vaak replica's gebruiken die redelijk hard op echte vuurwapens lijken, dus misschien daar eens kijken?
17/02/12 18:45
jantje04

Hoor eens bij huis bayens in antwerpen?
17/02/12 20:17
Jinx

euh.. der is wel een verschil tussen een jachtgeweer en een luchtbuks hoor! :o

wat gij dus zoekt is een luchtbuks, een echt onklaar gemaakt jachtgeweer vindt ge bijna alleen bij antiquairs enal.. die zijn veel centen waard meestal.

kzou zeggen: pimp ne luchtbuks tot die eruit ziet als een jachtgeweer ofzo
18/02/12 18:34
weird021

Nee hij zoekt wel degelijk onklaar gemaakte jachtgeweren, niks te luchtbuksen. Er zijn verschillende soorten jachtgeweren eh people, enkelloops of dubbelloops, voor hagelpatronen of voor volle kogels, ... t grote probleem gaat inderdaad zijn zoiets te vinden. Omdat die dingen zoals gezegd veel geld waar dzijn. Je kan eens kijken op 2dehands sites ofzo, maar vrees ervoor. Schietclub misschien met chance of een jagersclub ofzo?

@Jinx: een luchtbuks kunt ge in geen 100jaar laten uitzien zoals een echt jachtgeweer. Daar zijn die dingen veel te klein, te licht en te speelgoedachtig voor.
19/02/12 03:37
stagnation

wat schuift dat? :p
19/02/12 18:35
afterlife

@ Jinx & weird021: Ik zoek inderdaad naar jachtgeweren en dus geen luchtbuksen. Ik ben al bezig met jachtverenigingen en wapenhandelaars te contacteren, maar nog geen antwoord. Ge kunt van luchtbuksen inderdaad onmogelijk doen lijken op een echte rifle met al die grendels, magazijnen and whatnot. Het is dus best dat ik in contact geraak met échte jagers die al dan niet op de filmset willen staan (aangezien ik een vergunning nodig zou hebben).

@stagnation: What do you mean? :p Zijt ge iemand of kent ge iemand die in het bezit is van zo'n rifle en geïnteresseerd is om ze uit te lenen voor een klein bedragje?
19/02/12 20:18
anymouse

dat of een tripke naar de states maken... daar zal da allemaal wat easy going zijn! =^p
20/02/12 08:25
Jinx

ge kunt alles op een jachtgeweer laten lijken.. maja nie iedereen zal daar handig genoeg voor zijn.

succes met de zoektocht
24/02/12 14:54
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.035456 seconden.